مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آمار خوب پرسپولیس و گل محمدی| کمترین گل خورده، بیشترین کلین شیت و موقعیت گل

  • کد خبر: ۶۹۰۷۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
آمار خوب پرسپولیس و گل محمدی| کمترین گل خورده، بیشترین کلین شیت و موقعیت گل
آمار و ارقام، گویای آن است که تیم پرسپولیس در لیگ بیستم هم در فاز دفاعی و هم در خط حمله، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، آمار و ارقام، گویای آن است که تیم پرسپولیس در لیگ بیستم هم در فاز دفاعی و هم در خط حمله، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

با گذشت ۲۳ هفته از لیگ برتر، شاگردان یحیی گل محمدی با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارند‌.

 

پرسپولیس با ۱۲ گل خورده و میانگین ۰.۵۲ گل خورده در هر بازی در شرایط فعلی، بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد؛ همچنین سرخ ها با ثبت ۱۳ کلین شیت از این حیث نیز برترین تیم هستند.

 

گرچه مجموع ۳۱ گل زده در ۲۳ بازی و میانگین ۱.۳۴ گل زده در هر دیدار، خط حمله پرسپولیس را به دومین خط حمله برتر لیگ بیستم بدل کرده اما آمار نشان می دهد شاگردان گل محمدی اگر بی دقت نبودند می توانستند در این فاکتور هم بهترین باشند.

 

طبق آمار منتشر شده از سوی متریکا، امید گل سرخپوشان در لیگ جاری در هر بازی ۱.۶۲ بوده که از این حیث، برترین تیم لیگ هستند و سپاهان با امید گل ۱.۲۲ در هر بازی بعد از تیم گل گهر در جایگاه سوم قرار گرفته است؛ با این حساب مشخصا آنچه خط حمله پرسپولیس را از واژه «بهترین» دور کرده تنها عدم دقت کافی بوده است.

 

همانطور که از آمار و ارقام مشخص است شاگردان گل محمدی در هردو فاز دفاعی و هجومی، عملکردی فوق العاده داشته اند و به همین واسطه بیشتر از هرتیمی، لایق قهرمانی هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->